środa, 29 sierpnia 2012

Stylizacje na dziś 1;2 ; 3

Przepraszam , że dawno nie dodawałam stylizacji. Dlatego dzisiaj będzie ich sporo. W jednym, może dwóch postach.
Pierwsza:
Sukienka - ??? - 18 sd
Buty - MSW - 6 sd
Do tego jakaś torebka, najlepiej złota lub złote bransoletki :D


Jak już mówiłam - mam słabość do kombinezonów ^.^ Więc czerwony kombinezon i czarna, duże, bardzo zauważalne buty. Do tego można dodać czarną biżuterię lub torebkę, ale nie jest to konieczne.
Kombinezon - Mis sixty - 19sd (!)
Buty - ??? - 52 sm(tanio!)

Narazie ostatnia stylizacja. Użyłam , dla odmiany,spodni. Do tego bluzka odsłaniająca brzuch i buty na obcasie.
Bluzka - Velvet Orchide - 12 sd
Spodnie - Killah - 18 sd
Buty - ? - ileś sm ok 50-60

1 komentarz:

Unknown pisze...

ładne stylizacje. pierwsza podoba mi się najbardziej. w drugirj nie pasują mi buty, a trzecie jest nawet ładna :D może kupię buty z 3 stylizacji :D