czwartek, 23 sierpnia 2012

Darmowa reklama lalakchkshfa

Nie jest obserwatorem, nikt się nie zgłosił więc wybrałam kogoś innego. A co!

Oto jej stylizacja.
Bardzo podoba mi się pomysł z butami. Są to dwie połączone pary butów. Super!
Genialna kombinacja kolorów- Czarny i Złoty. Cudo.

Makijaż.
Może nie oryginalny, ale bardzo ładny.
Jednak kolczyki są zbędne. Zostawiłabym tylko kolczyk-kokardkę.
Bardzo ładna fryzura i dobrze dobrany kolor włosów. Nie pomalowane usta sprawiają wrażenie delikatnych.


Jeden z pokoi - wybrałam najładniejszy. Mi się bardzo, bardzo podoba, kreacja wpasowuje się idealnie..
Naprawdę warto ją odwiedzić.

1 komentarz:

Unknown pisze...

jest bardzo ładnie ubrana i umalowana zresztą sama mam podobie umalowane oczy bo mi sie tak podoba i ma śliczny apartament może odwiedze :D