poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Metamorfoza julcia75

Przed:
Buty ani trochę nie pasują do reszty. :/

Po 1.
Na luzie. Trampki, czarne spodnie i luźna bluzka. Mi się podoba.


Po2.
 Tu bardziej dziewczęco i zdecydowanie więcej się dzieje. Sukienka we wzorki, buty pod kolor. Dżinsowa kurtka i brązowy pasek sprawiają że ta stylizacja nie jest nudna.

Makijaż .
Przed:
Jak dla mnie za poważnie. Kolczyki - perły i elegancki makijaż - nie do tej stylizacji. Jest ona lekka a makijaż poważny.
 Po 1.:
Fryzury nie ruszyłam, zmieniłam kolor włosów. Usta pomalowałam naturalną szminką. Oczy tuszami i jasnym cieniem.

Po 2.
Fryzurę znowu tylko przefarbowałam. Cały make-up jest mocny, odważny. Mocno czerwona szminka + granatowy cień pasują do twarzy a dolka wydaje się być elegancka, ale nie do przesady.

2 komentarze:

SoneyS pisze...

Najbardziej podoba mi się stylizacja PO2, ale makijaż lepszy jest przed ;]

Unknown pisze...

dzieki za matamorfoze bardzo mi sie podoba PO2 jest w moim stylu ubiorę się tak napewno . co do make up to PO1 ladne ale PO2 nie bardzo mi się podoba :D