piątek, 24 sierpnia 2012

Ocena stylizacji SoneyS

 Nawet nawet.
Ogólna ocena: 
Nie jest źle. Mi się podoba.
Pomysłowość:
Róż, róż i jeszcze raz róż. Tu nic nowego nie ma.
Dobranie kolorów:
Za dużo nie dobrałaś. :P Na torebce czarny wzór i biały pasek. Ale mimo to nie wyglądasz jak plastik, a to mnie bardzo cieszy. ^.^
Poszczególne elementy:
Przyczepię się dwóch rzeczy:
-włosy zmieniłabym na jasny brąz
-torebka zbędna , a jak chcesz ją koniecznie zostawić to buty powinny być czarne.

Ocena: 8/10

P.S. Dodaj się do obserwatorów!!! To dla mnie ważne
-----------------------------------------------------------------------------------------------
KONKURS!!! (kilka postów niżej)
-----------------------------------------------------------------------------------------------



1 komentarz:

SoneyS pisze...

dzięki za ocenę ;] Włosy są dobrane pod kolor spodni - wcześniej próbowałam zmienić je na jakiś inny kolor, ale nie widziałam tego czysto i przejrzyście ;] Co do butów, to czarne chyba nie wyglądałyby za ładnie (przynajmniej według mnie), dlatego dobrałam róż (tez pod kolor torebki) ;]

Dodałam się do obserwatorów