środa, 29 sierpnia 2012

Ocena apartamentu: SoneyS

Zmienię teraz sposób oceniania. Będę oceniać nie całość, tylko każdą kategorię osobno.


Jednorodność: Jedna uwaga: na regale nie potrzebnie znalazły się:
niebieskie i różowe pudełeczko
różowo-fioletowe  książki 4/5
Dobranie kolorów : Czerń w połączeniu z ciemną czerwienią i bielą - super. Ale nie pasują wymienione wcześniej obiekty. 4/5
Pomysł: Bez zastrzeżeń. Nie widziałam nigdzie takiego apartamentu, jest oryginalny. Bardzo podoba mi się okno z wieżowcami na drugim planie. 5/5
Proporcje: Za duży fotel, lustro, wazon i książka na biurku. (Dolkę ja zmniejszyłam) 3/5
Dopasowanie doll: Nie mam uwag 5/5

Łącznie : 21/25 
Uwagi dodatkowe: Nie mam. 
stella449

3 komentarze:

SoneyS pisze...

dzięki za ocenę - fotel nie jest za duży, tylko jest w perspektywie (nie jest przy biurku, tylko na środku pokoju), lustro specjalnie miało być duże, a książki na biurku nie dało się zmniejszyć ;]

Unknown pisze...

Fotel i książka - ok, spk. Ale lustro powinno być mniejsze.

Unknown pisze...

ładny apartament :D